20 nov. 2016

M A T H E M . S E

Det var ett tag sedan jag planerade maten för veckan och gjorde en massa matlådor. Jag saknar det och vet att det blir bäst när jag har förberett maten. Då slipper man riskera att bli sådär superhungrig eller sötsugen. Därför beställde vi hem massa matvaror från www.mathem.se igår. Och vid 13-tiden idag kom dem med våra tre kassar. Detta rekommenderar jag varmt till er som läser - vi som inte har bil slipper åka iväg och handla och bära alla tunga kassar. Vi slipper nu också springa till affären varje dag efter jobbet för att handla med kurrande mage. Helt underbart! Vi kommer absolut fortsätta beställa hem mat från Mathem. Testa ni också, det känns oerhört lyxigt!

Ikväll har jag därför stått ett tag i köket och gjort runt 10 matlådor. Det känns toppen! Då vet jag att jag varje sömnig kväll denna vecka att matlåda finns till nästa dag. Och om jag inte orkar ställa mig och laga mat så kan jag alltid ta en av lådorna till middag. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar