25 jan. 2017

I samarbete med Mathem.se

I och med lill-lördag och löning för många - antingen idag eller inom några få dagar - tycker jag att vi kan ge oss själva en liten present. Fram till den 28 februari får ni nu F R I frakt när ni beställer på MatHem.se för minst 700 kr och anger koden "EMMAFRI" i kassan.

Som de flesta av er vet handlar jag själv från MatHem.se och jag är jättenöjd! Här har de mycket glutenfria alternativ och det är ju perfekt för mig med celiaki, och jag vet att några av mina läsare också har diagnosen - så passa på, prova! I övrigt är det bara så himla lyxigt att få matkassarna hemkörda och uppburna till ens hem - ännu en fördel för mig som har problem med ischias och inte klarar av att bära tungt för tillfället. Jag vet även att många barnfamiljer föredrar att få lite hjälp då det är många bollar i luften för både barn och föräldrar. Här slipper ni åtminstone ett moment och har mer tid till varandra!

Därför ber jag er testa att lägga en order i deras webbutik, testa att ge er själva en lyxigare vardag - skäm bort er själva för en gångs skull. Perfekt också inför helgen! Och jag kan meddela att alla de chaufförer som kört hem mat till oss har varit supertrevliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar