25 apr. 2019

Från och med nu - Vegetariskt ♥

Nu var det ett tag sen vi hördes. Long time, no see - eller vad är det man säger? Det har hänt en del sen det senaste inlägget lades upp. Jag har t.ex. bytt jobb och jobbar nu istället på Östermalm på en privat ryggklinik. En av mina kollegor, Marie, hon är vegan och har verkligen inspirerat mig, så gissa vem som sedan några dagar tillbaka inte bara äter en glutenfri kost, utan även en vegetarisk sådan? Yes, du gissade rätt. Jag! Mest för att jag vill se hur jag mår av den sortens kost och hur kroppen reagerar på en köttfri kost. Självklart finns det många vettiga anledningar till att äta vegetariskt men det är min hälsa i första hand som just jag fokuserar på.

Som ni ser har bloggens utseende förändrats lite, det känns mer jag just nu. Innehållet kommer däremot vara det samma som förut - glutenfria recept och nu ett tag framöver även vegetariskt. Ni är med mig va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar